Förkylning!!


Läsarfråga:
Ånej, Ånej, Ånej!! Jag har blivit förkyld och om två dagar ska jag på weekend med min pojkvän!! Jag MÅSTE bli frisk! Vad ska jag göra?

Svar: Lilla vän!! Det sista du ska göra är i alla fall att stressa upp dig!! Det viktigaste av allt är att sova, vila, dricka, sova, vila, dricka!! Eftersom det antagligen är ett virus du har så hjälper det inte med någon medicin. Alvedon eller Ipren lindrar men gör dig egentligen inte friskare!! Du kan ju alltid prova att dricka C-vitaminbrustabletter eller äta mycket vitlök men om detta fungerar på riktigt vet jag inte!! Det enda du kan göra är att vila, sova och dricka!!

Lycka till
Problembloggaren Jay

Har ni läsare några tips till denna förtvivlade person eler har ni kanske problem själva?? Kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0